De Siemro trip 3,5 weken in Thailand met simone - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Caro Hoekstra - WaarBenJij.nu De Siemro trip 3,5 weken in Thailand met simone - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Caro Hoekstra - WaarBenJij.nu

De Siemro trip 3,5 weken in Thailand met simone

Blijf op de hoogte en volg Caro

06 Januari 2017 | Thailand, Chiang Mai

Voor het eerst in bijna 6 jaar niet alleen reizen, maar 3,5 weken in Thailand met een goede vriendin simone!  Ik was heel benieuwd hoe ik dat zou vinden, Tuurlijk is het leuk met een vriendin! maar als je alleen reizen gewend ben in je favoriete landje en je gaat dan met iemand samen is het altijd anders.. en  iedereen heeft natuurlijk dr eigen ding, dan kan het altijd anders aflopen dan je verwacht.
We zitten er nu een week, en het gaat zo super goed met ons!  Hebben samen mooie dingen gezien heel veel gedaan maar ook gerelaxt en ook veel gelachen!!
We kwamen in de avond aan en dachten we ergens lekker een drankje te gaan doen na een lange reis, kleinbeetje het uitgaans leven weer proeven.. wij lekker op tutten en rustig aan onze haartjes doen, pakken we een taxi en hup naar de barretjes toe! 
..... ja staan we daar voor dichte deuren om half 1 in de nacht.. wahaha okee jammer dan, er zal wel wat aan de hand zij?? Want ze hebben wel meer geen alcohol dagen, dan moet alles ook om 12 uur dicht zijn, goed! halen we wel een chang biertje in de supermarkt en gaan we op het balkonnetje zitten, want dat kan vaak wel, lopen we de supermarkt in, kijken we in de koelkast.. zit er een slot aan! Hahaha okee! Welke cola wil jij!? En we lachten er maar om met de vraag.. wat is er nou weer gaande? net als wij hier zijn.
Het was dus orthodox kerstmis, dan mag er niet tot laat gedronken worden. Als we t goed hebben.. of zou het nog met de koning te maken hebben? Want het was niet alleen die dag.
Wij weten het niet en gaan braaf naar het hotel.
de 2e dag hebben we lekker rustig aan gedaan, lekker gewandeld door de leuke, soms wat drukke straatjes in chiang mai, hier en daar wat gegeten of gedronken, beetje de buurt weer verkennen..
De volgende dag zijn we tempels wezen bekijken en de dag erna zijn we naar de olifantjes gegaan,
Niet waar ik altijd heen ga maar een x ergens anders, na even zoeken naar een goede hebben we een dagje fantjes boekt, we waren met 6 andere mensen, gelukkig een klein groepje. Toen we aan kwamen stonden ze daar hoor! Ik dwaalde natuurlijk gelijk af en liep regel recht naar de fantjes toe! We konden wat eten geven en dan omkleden in onze super mooie olifanten outfit hihi,
Na wat uitleg konden we naar ze toe, simone was nog een beetje bang, maar ik was alweer in mn verliefde wereldje gekropen en vergat simone een beetje dus ik liep gelijk tussen de olifanten haha tot ik siem een beetje hoorde gillen... Caarr! Ooeeewwhh help me nou.. ik draai me om en zie simone staan met 2 kleinere olifantjes voor dr die hun slurf in haar tasje met voer stopte hahaha, ik spring er tussen en duw ze spelend weg, 'ja je moet ze gewoon weg sturen', ik hoor dr nog zeggen half lachend met een beetje een bang onzeker stemmetje.. "maar dat durf ik niet!' Even later wende ze er aan en ging het super goed, we hebben ze in de modderbaden gescrubt, lekker wezen wandelen en nog bananen bomen gekapt die ze op aten,  wat een leuke dag was dat! Ze werden goed verzorgd, mag er niet op zitten en ze gebruikten ook geen stokken met scherpe punten, alleen hun liefde.  Helaas moesten we eind van de dag weer dag zeggen en terug naar de stad.
De volgende dag moesten we vroeg op om een bus ticket en een trein kaartje te kopen, die hadden we allang eerder willen kopen maar toen stonden we voor een dichte deur..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Caro

Actief sinds 19 Jan. 2017
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 3863

Voorgaande reizen:

19 Januari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

19 Januari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: