Terug in chiang mai - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Caro Hoekstra - WaarBenJij.nu Terug in chiang mai - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Caro Hoekstra - WaarBenJij.nu

Terug in chiang mai

Blijf op de hoogte en volg Caro

16 Januari 2017 | Thailand, Chiang Rai

16 januari 2017

Na de onvergetelijke ochtend gingen we rond 9 uur weer terug naar chiang rai en chiangmai.
De lange rit weer terug, bij elkaar ongeveer 8 uur in de bus.. meesten denken caro heeft lekker vakantie maar ik ben meer onderweg dan dat ik lig te luieren hoor! Hihi
In chiang mai hebben we weer een scooter gehuurd en zijn we naar een paar watervallen geweest, bij 1 een jungle tour gehad van ons zelf, de Siemro jungle tour! hebben er erg om gelachen, zelfs een filmpje gemaakt voor de mensen thuis als er wat zou gebeuren wahahaha. Soms zag het er dicht eng uit, door de spinnenwebben en de bladeren heen lopen, over omgevallen boomstammen heen en door omgewaaide riet of bamboe kruipen.. Soms zag het er heel eng uit! En hoorde je allemaal geluiden om je heen, maar wel weer een super gave ervaring!
Ook hebben we relaxed dagjes gehad!  Hebben we lekker gegeten en massages gehad, even geen tassen sjouwen.

Woensdag 18 jan 17.
Ik zit nu in de nacht trein, de bedden zijn al uit gevouwen, ik lig nog best lekker! Val half in slaap onder het typen door,
Net hebben we wat gegeten en  het was nog best lekker! Ik ga nu lekker slapen want onze wekker gaat om 04:00 al en het is nu precies 23:23 dus laat zat.. 
We zijn nu onderweg naar ayutthaya waar we weer dingen gaan bekijken.

Weltrusten liefiees en ik hoop dat jullie mijn verhaal interessant vinden.. wel een heel lang verhaal ales bij elkaar, maar ik vind het leuk om het te vertellen!
Xx

  • 23 Januari 2017 - 09:51

    Dicky Hoekstra :

    Heel leuk om te lezen . Hele ervaring weer in je geliefde land. Gister ook Gert Marja gesproken en al het een
    Gehoord. Geniet er nog maar lekker van.
    Je hebt je vriendin op een leuke manier wegwijs gemaakt.
    Groetjes Tante Dicky.

  • 23 Januari 2017 - 12:39

    Marja:

    Leuke verslagen weer Caar.
    Geniet nog van je laatste week.
    kuss Mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Rai

Caro

Actief sinds 19 Jan. 2017
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 3776

Voorgaande reizen:

19 Januari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

19 Januari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: